Begravning och lite om igår.

Igår jobbade man till åtta och det var REA. Vilket kaos XD Tur nog så tänkte jag bort allt folk och tänkte bara på att tex städa bland kläderna och hjälpa folk. Musiken hjälpte mig att tänka på annat med. Kanske därför man har musik i butikerna? Efter gick vi ut och åt på ett asfint ställe.

Nu ska jag iväg på begravning medans Matt ska jobba lite till. Har mina nya leggins~ Känner mig kind of HOTT!! Ska äntligen hem kväll, räffa YoXx i veckan  och  skolan, tillbaka till det man är van vid. Men jag har haft kul hos min moster och kommer sakna det lite >:  Nästa gång ni läser min blogg har jag troligtvis laggt ut alla bilder för veckan~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0