BIKBOK: andra dagen i butiken

Det är andra dagen då jag och Matt praktiserar på BIKBOK. Igår var vi så trötta så vi somnade tidigt och det blev inget skrivande. Igår var vi väldigt snabba med alla "uppdrag" Jenni hade för oss så hon hade slut på det. Det var rätt kul~ Idag blev det mindre göra för allt vi hann göra igår. Under lunchen köpte jag, efter vi sänkt det mesta till 99;- , en väska som var riktigt snygg i skinn. Jag har ju annars ingen väska >: Matt var nog övertrött när vi kom tillbaka och käkat.. Går inte in på det >:D Skulle köpa klackskor, eftersom jag inte har det heller >: , men allt i min storlek i de skorna jag gillade, fanns inte DDD:< SÅ SUR ÖVER DET!! När min moster hämtat oss åkte vi till Skopunkten och där hittade jag ett par :DD Nu sitter vi och tittar tv medans maten ska bli klar. Se ya' later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0