Forever beloved

Yoxx kom redan i Söndags, vilket är två dagar sen. Jag kunde inte vänta på henne en hel dag och sen trodde jag att det var måndag för jag har varit helt ute och ridit XD Detta har varit tre helt underbara dagar som jag aldrig kommer glömma. Imorgon har vi 6 månader och det är helt underbart <3 Jag älskar den människan så mycket även om vi är lite olika. Det är det man oftast älskar med personen, en del iaf. Jag kan aldrig visa henne tillräckligt hur mycket jag älskar henne.

Lite mer frammåt då, det börjar närma sig Fredag och jag längtar <3 MINA SKOR OCH KOFTA!!!!!!!! VILL HA! Jag har faktiskt tagit fram min höst jacka nu >.> det behövs nog nu för det har blivit extremt mycket mer kallare nu än vad det var innan. VINTERN KOMMER~ KÄRLEK <3 Skinnjackan lägger jag nog undan redan imorgon eller något.. Ska nog börja använda höstjackan på fredag. I september skickar jag efter min vinterjacka <3 Den är fäin! Får hoppas på att den passar mig >.>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0