God natt.

Första dagen på Bik Bok avklarad (Y) Stacakrs lilla Aisha har åkt bil fram och tillbaka, träffat en massa nya katter som hon tycker är jobbiga och vill bara vara ensam. Hon har sovit en massa och vill mest vara med mig. Vill ni veta vad jag har köpt?

Lista:
Jeans från BIKBOK, storlek 27. 99:-
Armband från BIKBOK 19:-
Öronhängen, lila från BIKBOK 19:-
Glitter, lila från MIST 120:-
Ögonskugga, lila från MIST 140:-
Lörögonfransar, glittriga från MIST 30:-
Klocka, glittrig med lila från UR & PENN 200:-
Suddi, lila från AKEDEMIBOKHANDELN 20:-
Penna, svart 1mm från AKEDEMIBOKHANDELN 40:-
Penna, röd från AKEDEMIBOKHANDELN 40:-
Anntäckningsbok från AKEDEMIBOKHANDELN 29:-
Bok, Spjutets mästare - Dijing Khan från AKEDEMIBOKHANDELN

Ändå har jag pengar över ;) Nu ska jag sova, lillen är trött =.='

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0