HAHAHAHAHAH :'D

YOXX VÄLTE NER MIG PÅ GOLVET NÄR SKOLAN SLUTAT ;______________; NOT FUNNY! Jag har asont i arslet efter det och har säkert ett blåmärke. Skolans stolar är inte mycket bättre heller. Hade nog fått ett blåmärde iaf. Min häck är utsatt.

Fick gå ut i det kalla vädret och plocka plommon i grannens trädgård, mormor är lat. Medans jag plockade hörde jag värsta braket och såg Aisha springa förbi i 200km/h och upp i trädet jag plockar från. SÅ GÅR HON ÄNDA UT PÅ TOPPEN AV EN GREN!!!!!!!!! SHES A SUISIDE CAT LIKE MEEE~ Hon kloade och kelade med grenar.. sen när jag skulle kela med henne höll hon på att trilla. HAHAHAHA fult att skratta men..... HAHAHAHA...... :'D Memories~  ASGODA PLOMMON~ <333 TACK GUNNEL FAST DU INTE SER DETTA <3333

Jag vet att jag borde sova nu men det blev sent. Så kan det gå. Ville skriva etc.
Det var längesen nu med. FySkolan >:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0