Seg som en godisråtta

DET HAR VARIT FULLT UPP! Idag sitter jag ner riktigt och tar det lignt med att droga The story med 30secounds to mars. Den är bra bå va :3 Nu ska jag förkorta mina roliga dagar denna helg :>

18/8 - Jag var ute med mina kompisar, Nellie, Ai, GB, Fredde, Qod och Yoxx som inte räknas som vän. Vi hade en väldigt trevlig grillkväll med "Har du aldrig...." Ja... Det blir minnen det x'D Den mörka kvällen framför brasan fick jag veta att jag är väldigt lik Nellie och Fredde.. Som sagt, det är härliga minnen för mig nu <3 Det fattades en sak: Pungis. Hon var sjuk och låg hemma >: Det var nog bra för annars hade hon ätit upp min sushi. ÅH! Tror det var bläckfisken.. DEN SÅG UT SOM EN TUNGA! <33

Idag: Fast jag var uppe sent igårkväll så fick jag stiga upp tidigt. Var helt död =.= Iaf så åkte vi till Växjö och handlade lite höst/vinterkläder och annat stuff som behövdes. Mycket handlades och pengarna räckte. YES! Det enda som slank ner som jag inte tänkt mig var en ögonskuggpalett på 32 st. Den var fiiien! Ska använda den imorgon :3 typ...


Kommentarer
Postat av: Random

Även fast du inte håller med mig så tänker jag säga att du borde sluta vara vacker... Eller kanske inte, eller jag vet inte :o

2011-08-20 @ 17:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0