UUUUH

Borde sova nu men det är sådär jobbigt nu. Har kommit hem idag och vill bara sitta vid datorn, uppdatera allt och kolla in mina nya bilder och nya avsnitt på anime som kommit ut. Samtidigt ser sängen inbjudande ut! UH D8 life is hard. Aisha tyckte att det var skönt att få åka hem nu och är ute. Hon har längtat efter det :3 Jag är hemma hos MIN SÄNG!!!!!!!!! Min älskade säng~ *sängberoende*
Synd att man inte är miljonär... var på stan i växjö med mormor och kollade runt lite så man har koll på vad man ska handla nästa gång, hittade två bhar som jag vill ha~  ;____; SKA köpa en kofta på bikbok som är ASMYSIG som jag ska ha i höst-vinter :3 samt ett par skor på sko kanonon som var ASSNYGGA och passade mig :3 bäst av allt: KLACK!
Som ni märker lever jag fortfarande och Jenni har inte kört ihjäl mig, visst festades det till i lördags men det var kul, jag höll mig till granatäpplejuice XD medans alla andra drack öl och cider.

Uppdatering framöver:
Åker till IKEA på torsdag och ska äntligen handla mina möbler :D NU FÅR JAG EN HYLLA~ I NEED! Har haft en massa böcker i garderoben som tar en massa plats aslänge >:
Nästa fredag åker jag, mormor och hennes kompis till växjö för att shoppa mer, kofta samt skor. Om det blir över slinker nog mer ner i kassan för får ju 1000:-  :)
Nästa lördag åker jag med Pungis till Malmö för att se hur malmöfestivalen är och lyssna på Dead by April. GRATIS GRATIS! Vi ska knapra mina blåbärsmuffins på vägen ner :3 Sticker redan 11 ;________; aja vi kommer ha kuuuul man har alltid kuuuul med pung :3

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0