VAFAN!?

VAD GÖR JAG UPPE SÅHÄR TIDIGT???????! Jag borde sova lääängre~ Tio hade varit bra men nej då. bara för att jag blev väckt och nu är det inte säkert att jag orkar vara uppe länge. Det gör jag nog ändå.. WEEEEEEEEEELL! Tudai is tha görls kömming höme too miii~ Typ öne gai :3 Vi ska se på film hemma hos lille mig, jag som har så mycket film och lille jag som alla kallar fin, vacker och awesome. Allt det dära ära inte sant. :)

Iaf, VAD FAN GÖR JAG UPPE SÅHÄR TIDIGT??!! ;___________; God is not my friend today!
Min cyber/witchblade-tjej är inte klar än!!!!!! Måste göra klart henne!! Inte mitt fel heller att hon har stora boobs...
Meeeeeeen ändå. Vi får se om jag kommer på något att göra innan folket kommer, ska nog göra en blåbärspaj, om dom ser detta så gör jag det inte. :3 Let the fun begin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0