WOOOW...

DEET VAR ASKUL :'D Yes det är redan över >: Bra sex timmar~
Kändes lite som om allt förstördes när Peo kom hem. (Psst, säg inget till honom).
Det får vi göra om igen tjejer! MED Nellie den gången :3 Min lilla tvilling X'D
LUUUL De lämnade cola och deras dofter i min säng. Namnam, samt blåbärspajen.
DET ÄR INTE MYCKET KVAR AV DEN 8DD Vaniljkrämen~ kommer äta upp den innan vi åker.

Om något annat så åker jag då till Anna imorgon, blir först till henne för Jenni jobbar sent och seeen hem till Jenni. Vi kommer nog åka vid tre-fyra imorgon . Kommer ha lite ont om datorer men kan nog trycka in ett litet inlägg när jag har tid, ta någon cam bild för att visa att jag lever och sedan mobilbilder när jag kommer hem.

Några andra planer är att åka med Pungis till Malmö för malmöfestivalen, Dead by April spelar~  GRATIS!
Sen skulle vi typ shoppa, SHOOOCK!!!!! Namnamanamnamanmanam...

Borde snart sova och det ska jag göra med gör ögonen gör ont~ *stön*
Det blev inte mycket roll idag men det var iaf rätt kul...
Pratade med en kille i USA som gillade mig... Detta folket....
En kille var kåt så jag typ... Berättade perviga saker för att göra honom nöjd, det var rätt kul.
Män.... Dessa varelser..... GodNatt.

Kommentarer
Postat av: YoXx

....

2011-08-05 @ 22:46:46
URL: http://yoxxcantbeperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0