Det börjar bli sent

Varit hela dagen i Kristianstad med Mathilda, vi virrade runt som två huvudlösa hönor och letade efter affärer. Jag förstår inte varför man går in i butiker som finns här i Karlshamn? Typ H&M... But dom har mer saker än vad dom har här. Thats nice. Mormor försökte få mig att köpa skpr där... NEVER IN MAI LAJF! Hittade tillslut ett par inne på DINSKO. En del snygga skor har redan tjejer i skolan... Inte bra att köpa likadana skor som någon annan, USCH. Jag och Mathilda hinner gå fem varv i en affär innan de andra var klara... Det är inte bra. Mina 598:- gick bort snabbt.  Var bara tvungen att handla barndomsgodis inne på EKO XDD Godis pengar med ._. sitter och äter 500-lappar 8D På vägen hem bröt jag och Mathilda ihop.. Skrattade i nästan en timme eller mer, jag behöver inte träna, bara träffa Mathilda och skratta.

Jag har två nya kärlekar: Digital Bounce - Seven ft. TOP och Empty - JYJ ~
Såhär sent på kvällen sitter man och gör Tyska läxa -_-' suger.
Vill du göra detta för mig? Snälla... ? Nej men ska snart sova.

Dagens nagelack blev det gammla hederliga svarta :)

JYJ - Junsu, Yuknow och Jaejoong

Se7en

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0