Jag blir ju nästan rädd..

Idag har det varit lika freaky som det varit de senaste dagarna.. JAG FÖRSTÅR INTE VAD DET ÄR MED FOLK! Han... den där.. Jag blir nästan rädd, speciellt om det är sant som Mathilda säger... Då vet jag allvarligt inte vad jag gör. Ni får inte veta allt, bara Mathilda vet om vad som pågår för hon var med och såg det första gången. Undrar hur länge detta ska hålla på...

Imorgon blir det matteprov SUUUCK!! Andra gången.... NEJ TREDJE FUUUUU!!!!!! D8 måste klara det denna gången!! blir dödad annars.. måste få upp mina betyg i matte >:
JÄVLATREKANTIGASTENTENTAKELSUGANDETANDPROTESFITTA...  Hej :)

Tyska-plugg över helgen plus så ska man till kristianstad någon dag för att handla skor som behövs innan snön kommer, annars kommer mina tår vilja rymma för att inte frysa ihjäl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0