Hit it all out..

Det finns inget bättre, när man kommer hem från skolan, är trött och orkar inte mycket, sätter på World of Warcraft med Shout - Distrubed! Min nya droglåt! Eargasm!! Första riktiga dagen med piercingen, allt gå galant och det blöder knappt. Ännu en dag var jag med Yoxx och vad har hon nu skrivit?
Jag sitter och gråter
glädjetårar
trodde inte det var möjligt
men tamefan det var det.
Världens underbaraste människa
hon älskar mig
mig och bara mig
hon visste inte, precis som mig
allt föll på plats så bra
det kändes så jävla rätt
hon är allt för mig
och jag smälter när hon säger "Jag älskar dig"
det var inget som kunde hända mig
jag var inte menad att vara älskad
men av henne blev jag det
jag fick vara en del av hennes helighet
hennes värme spred sig kring mig
den sände strålar ut i min kropp
jag kommer inte glömma idag
när allt blev perfekt
detta är inte slutet
på min historia
detta är början
på berättelsen om Oss
Dementhia
Jag är riktigt jävla kär i dig
Det har jag varit från första sekund
Kommer vara det tills oändligheten får ett slut
Jag kommer alltid se på dig med samma känsla
för vi är lika men inte ändå
jag var så jävla rädd
när jag satt och skrev den där anteckningen
ville att du skulle veta
men var så rädd att det skulle vara slutet på oss,
Men det är bara början
jag längtar efter att få titta på dig igen
få känna dina armar runt omkring mig
dina läppar mot mina ännu en gång
du har blivit en drog
ett beroende
och jag vägrar sluta
Jag är så lycklig att du vågade skriva det första "hej"
och så glad att jag inte glömde dig under det året
så jävla lycklig
att jag faktiskt får vara en del av ditt liv,
När allt var skit
Och jag inte ville mer
Då trädde du in i mitt liv
Och gjorde allt bra igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0