Kärlek..

Jag har bokstavligen smält! Direkt när jag läste det började jag gråta, glädjetårar! Jag har aldrig varit så glad innan och känns mig mer älskad än nu, att någon verkligen vill ha mig.. Efter mitt senaste ex trodde jag att jag aldrig skulle hitta kärleken igen, men fanns i min skola.. I ett helt år har jag gått med en rädsla av att inte våga berätta något för henne men sen tog jag tag i det och det slutade bra, det är inte slut än, det är bara början.

Jag har äntligen piercat mig nu och vi blev chockade då vi skulle betala. Det kostar 500:- men han sänkte det till 200:- .... "Grattis i efterskått på födelsedagen" Alla gapade. jag blev glad i alla fall!
hon har det där speciella leendet
som smälter mig varje gång
hon ger mig trygghet och värme
när jag får hålla hennes hand
hon är sån som mina drömmar drömmer om
precis den jag vill ha
det är enbart hennes jag vill vara
med det händer inte mig
varje gång jag ser henne
blir jag helt varm
jag vill bara krypa upp i hennes armar
och aldrig behöva gå därifrån
jag vet
att hon gillar någon helt annan
att jag bara är en vanlig vän
men jag väntar än
jag ska finnas där för henne
när hon helst behöver mig
jag ska krama om henne
säga Jag Älskar Dig.
jag vill att hon ser mig
att hon vet att det är hennes jag vill vara
jag vill få kyssa henne
inför allas ögon
våga visa
att det är hon och jag
hålla hennes hand överallt
för hon driver bort allt som är kallt
jag drömmer om henne
hur hon rör vid mig
hur hennes armar kramar om mig
och hennes läppar rör vid mina
men det är bara en dröm
det kommer aldrig bli vi två
jag är för jobbig
så varför skulle jag hoppas då
jag ser henne i korridoren
vill mer än allt ta hennes hand
gå där intill henne
känna hennes närhet
jag ser hennes leende
när jag blåser på henne
hon blåser tillbaka luften på mig
och jag känner hur värmen sprider sig
om jag kunde få en önskan just nu
skulle det vara att den jag var med just nu
den personen
det skulle vara du
för då skulle jag inte vara ensam
jag skulle kunna pussa dig varje sekund
krama om dig en stund
och sen i dina armar somna in en stund
men det är bara en dröm
du blir aldrig min
jag kan bara hoppas
att jag en dag räknas som enbart din
det vore det härligaste för mig
om jag bara fick se på dig
ligga stilla i två timmar
och bara titta på dig
jag skulle vara den lyckligaste i världen
om jag bara fick vara din
jag skulle känna mig bäst och lagom fin
om jag bara fick vara din.
hej jag är kär i dig
jag vill att du är kär i mig
det skulle göra mig jättejätteglad
du är det vackraste jag någonsin sett
i sjuan hade jag en MEGA crush på dig
hehe
det har jag fortfarande
lite pinsamt om du läser detta
men då har jag iallafall berättat vad jag känner för dig
sen får du bestämma om du vill se mig mer
men du är underbar
det vill jag bara säga
och du...
jag är jordens lyckligaste när jag är med dig
läs min dikt på bloggen
den handlar om dig
men nu vet du
så skit i det
fan vad vacker du är...
trots att du typ bara sitter och äter kokosmjölk.
jag blir helt varm
antingen är det för alla lampor och datorn
eller så är det för att jag är med dig
åh jag typ bara älskar dig
lite sådär för mycket
hehe
ja...


Kommentarer
Postat av: YoXX

glädjetårar...

2011-02-16 @ 22:39:28
URL: http://yoxxcantbeperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0