Pungis!!

Det kändes som en helt vanlig dag fast det är Alla hjärtans dag.. Börjar jag rimma nu??? Jag ska bara göra ett kort inlägg nu innan jag går och lägger mig. Jag har som sagt varit med lilla Yoxx och det finns nog inget bättre, än så länge. Suttit extremt lite vid datorn och är lite ledsen över att min gratis tid på WoW snart är slut.. Rädd och nervös över imorgon.. Nej men det ska bli skönt och få göra det! Super glad över det! Super glad över att jag fick reda på en sak! Pungis! Den coola lilla saken! AH!!~ "Naww vad liten du är utan platåisarna! Du var väl typ blond i 7an..?" XD Jag fangirlade nästan "PUNGIS!! Det är verkligen Pungis som står framför mig!" Inte så bra eftersom dom nya 7orna spelade, eller hade spelat men ändå.. Får höra med imorgon!! Cha~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0