Gwargh!! \(×̯×)/

ÅH! Jag blir så trött på detta tjatet!! Varje söndag-onsdag, "Har du ställt klockan? Så du kommer upp imorgon. Det är skola vet du" LDJLJGÖSRJGJRG!!! Och sedan "Vad gör du om du inte kommer upp? Ska du vara hemma då?" Är han en idiot eller?? Kommer jag inte upp på morgonen så är jag depprimerad och vill inte ha med allt annat att göra. BUÄ!! Åh vad skönt det är med en blogg att slå på! Eller jag slår på tagentbordet och märkerna kommer här. Jag får spadet på sånna saker. Det är inte jag själv som gör mig deppad längre, det är alla andra runt sig, det dom säger och gör. Jag jobbar med mig själv hela dagen och natten i huvudet så jag blir helt låst. Det är då jag behöver minst en timme WoW. Det hjälper starkt! Så, nu har jag lugnat ner mig lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0