Lunch

Åt nyss pannkakor som inte var som jag ville, dom var sladdriga som min moster gillar dom. jag vill ha dom fluffiga med vaniljsocker i. Mmmm~ Lite jordgubbssylt på det. Min mosters hund sitter och tigger för hon älskar också pannkakor! Hur vill du ha dina pannkakor? Är du en sån konstig sak som gillar att ha ketchup på? Uch.. Ketchup på pannkakor är inget för mig!

Jag fick höra av en kompis att jag var The King of Handlingar!
Vi har rollspelat väldigt länge och nu kommer vi inte på vad vi ska rollspela om längre. Det är lite "...Och så levde dom lyckliga i alla sina dagar". Så jag kom på denna:
Den nyaste soldaten har varit med i bara något år i armen då prinsessan i hemlighet börjar gilla honom och blir föräldkad. Dom runt henne ser att hon vill ha något och erbjuder henne kläder, pengar och ALLT men hon vill inte ha något av det, hon vill ha soldaten som hon egentligen inte kan få. Världen går under för henne då hennes far, kungen, kommer med en man som hon ska gifta sig. Hon vill ju gifta sig med sin drömsoldat. Under tiden blir soldaten bättre och bettre med svärdet och blir general, en av landets bästa. Något måste ha motiverat honom till att bli så bra, vad? Jo, prinsessan som han är kär i. Även om han är flera år äldre. Dom börjar ses i hemlighet och kommer närmare varandra för varje gång. När kriget med grannlandet närmar sig lovar dom varandra en sak: Om han kommer tillbaka levande ska Dom två gifta sig. Får dom sina drömmar uppslagna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0