Ny blogg - igen!

Helu gott folk! Nu har jag gjort en ny blogg eftersom jag tappade bort min förra ^^'
Det är ju sån jag är, glömsk. Nu ska jag fortsätta skriva om det som händer om mina dagar, både roliga och tråkiga. Kommer även skriva om mina tankar och det som rör sig i mitt huvud. Mina vänner kanske ser en annan bild av mig då, vem vet? Vi får hoppas att detta blir bra nu och att jag inte tappar bort denna med. Inom kort ska jag börja göra utseendet på bloggen. Vi får hoppas på att det blir fint och 'hemtrevligt'.

Just nu sitter jag och bleker mitt hår. Vi färgade det för någon vecka sedan och det blev ingen bra färg. Färgen heter POPPY RED men det blev någon kopparfärg. Inte snyggt och jag hade faktiskt inte så bra självförtroende. När man är nöjd med sig själv och känner sig snygg så har man det bästa självförtroendet. Vi kom på det att det blev kopparfärg för att vi inte blekte det innan så nu ska vi återställa det som det ska vara! Wish me luck that it's gonna be perfect red!


Blekt! (Ni ser lite av min moster med)

klart! Så ska det se ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0