Seg skoldag!

Då var man hemma. Varför måste måndagar vara så sega? Det är otroligt vad dom kan vara sega ibland. Det började redan imorse då jag håll på att göra mig klar. Jag tänkte att vi skulle åka kvart i tio så slapp jag vänta så länge, men nejdå. När klockan var halv tio sa mannen här att vi skulle åka tjugo i tio för att dom skulle åka till  hans lägenhet och fixa saker. Jag hade hårplattningen kvar och så. Det fick jag skynda på med så luggen blev helt cp men det blev väl lite bättre när jag haft ett spänne på ett tag. Den stod rätt ut! Jag fick låsa dörren idag och så åkte vi. Jag fick vänta tjugo minuter i skolan och det är såå drygt! Biolkogin började jag plugga på direkt.. om man få ljuga.. Jag hade boken framför mig och såg på den andra tjejen som var där och pluggade. När läraren såg upp såg jag ner i boken. Jag har nog fått in tjugo svar i huvudet av typ... 48 frågor. Dom hoppades på att jag kunde göra provet i veckan... No way! Lunchen var ju inte mycket bättre. Potatis, pasta och korv? Vad är det för 'nyttig' middag? Sämre än fängelsets mat! Jag och Matt ljög in oss i ett datarum och satt där lite. Jag tänkte göra ett inlägg men lät bli. Det skulle bli så kort. När vi skulle gå så glömde jag mobilen där inne (Y) Jag är så smart, jag vet! På bilden jag hade efter var.. trist och mer som en rast. Jag fattar inte riktigt vad jag ska göra med en tvåpunktsteckning (?) Sen var det musik.. "Hej mitt vinterland.." Jag är egentligen inte med på måndagarna men det blev så idag. Jag fick rytma med ägg.. Matt ville att jag skulle sjunga med henne men jag kan inte sjunga! Jag lovar! Bäkka har sagt hela dagen att jag är fin, snygg aso.. Nu ska jag äta mat - Se ya'

Dagens drog: Mikrofonkåt - September


Kommentarer
Postat av: Bäkka. ;*

DU ÄR SNYGG!

2011-02-03 @ 00:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0