Wow-tid

Status: NYVAKEN

Jag, som många andra i världen, spelar World of Warcraft. Jag älskar att spela det! När jag hittade det på Blocket.se för 200:- så blev jag riktigt glad och köpte det. Vi hade för oss att det brukade kosta 400:- Kostar det så mycket egentligen? Vi köpte det iaf och alla sakerna var med - knappt öppnat. Killen hade nog köpt det till sina barn i julklapp och sen gillade dom nog inte spelet så han fick sälja det. Min högsta gubbe är en Forsaken på lvl. 12. Sedan har jag åtta andra på ca. lvl 5. Jag vill ha gubbar i de raserna som jag gillar, men sedan har jag en gubbe som är min kompis. Hon är inte så bra på att spela WoW men hon gillar det. Även mormor vill ta en ledig dag för att kunna sitta och se på. Jag har stortsätt vuxit upp med data- och tvspel. Mina morbröder har alltid spelat sånt och min mosters förra kille, som vi fortfarande är i kontakt med för att han vill adoptera mig, han gillar mig väldigt mycket, som en dotter, och han spelar det också. Plus andra saker då. Nu ska jag gå till saken! Jag trodde att tiden skulle gå ut i dag, efter tio dagar, men tydligen varar det i en månad! Den 28 februari 2011 är tiden slut! Det måste jag komma ihåg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0