Växjö

Då har man träffat sina mostrar. Dom om några är galna. Jag, om inget annat, kommer flytta upp till dom sen. Jag älskar allt med den staden. Växjö- staden jag föddes i. Jag handlade en del och det kommer upp lite i bild imorgon, orkar inte nu mitt i natten, nästan. Kan ju annars säga att jag var inne på "The KJ store". En underbar affär, skulle nog lätt kunna bo där :) Kläder mm. för mig, på pricken. Vi käkade på glassbaren sedan, nomnomnomnomnomnom. Teramusu-glass, melon och cookie-glass. nomnomnomnomnom. Dom hade damsugar-glass. Ni vet bakelsen som heter damsugare, grön och brun- en sådan glass~ ville ha det men teramisun var god. Damsugarglassen får jag ta nästa gång. Ska snart upp till dom igen, själv. Sedan ska jag dit IGEN för att hjälpa Jenni på jobbet medans Mormor är i Norrland med Peo. Uh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0