(Detta är inte sant. Detta är bara en text som ska få mig att gråta ut)

Jag vet inte varför. Det känns bara som att det ibland borde vara väst om vi inte var tillsammans, sågs eller ha detta förhållandet. Du skulle må så mycket bättre. Jag har personer i mitt liv som du inte gillar, som förstör mitt och ditt liv. Vi är inte bra för varandra. Jag är rädd för att du ska börja ta fler piller och dricka mer för det.  Även om din lugna, mörka röst säger att du inte kommer det, tror jag inte på dig. Jag vet inte vad jag ska göra men det bästa kanske är att jag går. Lämnar ditt liv. Det har varit så perfekt, tills kan kommer in. Det kanske är han som ska lämna oss? Jag vet inte. Vi kan inte fortsätta såhär i alla fall.. Det är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0