Att det kan vara så enkelt men så underbart...


Jag går rakt på sak- Jag arbetade av engelskan på en timme sammanlagt, 600 ord, två sidor. Billy the Kid. Vi får se hur många stavfel jag har xDD Retades lite med en sötsöt pojk som är halvt mitt fan... Vi valde svenska låtar att lära oss på musiken, jag tog bas på Teddybjörnen Fredriksson, det gick inte så bra. Fast jag lärde mig snabbt. Jag tom med mig YoXx på stan. Inhandlade vit eyelinerpenna, svart ögonskugga, foundation (som var för mörk för mig), trosor och BH. BHn är i en sak som är väldigt långt från mig... ORANGE! Jag får skita i färgen, den var skön och tänker alldrig ta av mig den! 8D YoXx följde med mig hem och när mormor var på möte kelade YoXx med min mage och tafsade lite. Så som en "ensamtid" sak vara enligt mig :3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0