Blue eyed girl~

Vad kan man säga har hänt dessa dagarna? Inte så mycket. Alldagliga saker, skola och tragiska nyheter. Min gammelmorfar har dött så det blir begravning snart. Jag har gått i skolan som vanligt och pluggat på.
Idag, i skolan såg jag på då Pungis, YoXx och de andra spelade råttknull. Pungis slog av YoXx's nagel så det började blöda. YoXx skrek för att det gjorde ont och Pungis skrek för att YoXx skrek.. Sedan fastnade jag hos fritidsledaren som är jätte cool och kom 15 minuter försent. DEET FÅR VERKLIGEN INTE HÄNDA IGEN!! Smisk på mig! Jag gjorde ett halvt prov.. Pluggade lite och ska snart plugga ännu mer. Under vecka 14 ska man praoa. Jag och Matt ska vara på BikBok där min moster jobbar, bor då hos henne, då ska jag låna hennes dator till att skriva. Min dator är nu seg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0