Franska revolutionen...


Om ni undrar varför det står Gayon på bilden så är det för att jag heter det på bdb.

Peo började runt 22:00 igår fråga om jag skulle gå och lägga mig så jag kom upp till skolan idag. Just då hade jag inte ont i magen men som jag sa till honom och hade rätt om: Jag hade ont sen på morgonen och kom inte upp ur sängen, vid tolv innan dom kom hem hade jag ätit en halv macka och satt mig vid datorn. Jag går som en 90åring, hukad. Blä, ont hela tiden.. Så jag är hemma och jag fick läxa, ska försöka ta mig till skolan på torsdag för att göra matteprovet. Lite viktigt. Under några timmar nu har jag pluggat på matten och den franska revolutionen, klar med båda. Bara att plugga in *suck* Tänkte skriva innan men blogg.se dampade. Blir nog mer WoW snart. Jag har rätt många gubbar nu... och kvinnor...  Kaka? ( .__.)>o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0