Fullt upp i skolan resulterar en trött Dementhia

Väldigt sent inatt blev jag klar med uppsatsen och det belv sju sidor.
(;≧皿≦)。゜°。ううううぅぅぅ Som tur var blev det tydligen bra v(。・ω・。)ィェィ♪ Hade dock så ont i fingrarna efter allt skrivande så efter musiken och lunchen blev det att skriva på datorn. ( ̄Д)=3 Nu blir det att kolla på Kateikyoushi Hitman Reborn, sedan blir det nog att sova.

Tog innan ett bad och det var riktigt sköönt~ 
Det behövdes med ヽ`、ヽ`ヽ(* ̄o ̄*)>ヽ`、ヽ`シャワー♪



*I helgen kommer jag packa en massa och den 3/4, söndag ska jag åka till Växjö för att praoa där en vecka hos moster kossa och med mig har jag Matt som ska praoa på samma ställe. Jag kommer KANSKE inte vara så aktiv men ska försöka vara det.. Annars gommenasai~ m(_ _)m Vi hörs senare~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0