igår.

Jag har väldigt tråkigt nu, försökte rita på min teckning men jag är inte tillräckligt konsentrerad så det blev, Blä. Kan ju dra upp vad som hände igår. Det hände faktiskt något igår, första skoldagen efter lovet. Mer klagomål kommer... Jag träffade Yoxx på lunchen bla bla bla, efter lunchen var händelsen. Musiken. Det var bara 8mu2, min klass, och vi skulle träna på våra låtar till konserten, alla 8mu- klasserna är med men inte då så vi fick träna själva på tex sången utan instrument. Jag fick hjälpa My genom att spela gitarr, som jag aldrig spelat innan. Vår Bulgariska lärare som inte kan svenska knappt skulle lära mig gitarr på en kvart. Lycka till tänkte jag bara.. Det gick inte bra. Men med lite försök så blev jag så arg och besviken på mig själv att jag började gråta. My skulle kolla in en annan låt och då tog jag basen, som hon spelade på och som jag kan lite mer. Det fick bättre med basen. Nu ska jag tydligen börja träna in Solot som Reita gör, tror att det är i Taion men vet inte - av GazettE. Han fick lyssna på det och skulle tydligen tänka över det, eller något, jag förstod inte riktigt. Han kan ju inte svenska som sagt. Jag gick sedan hem sur och lite ledsen. Resten av dagen så slappade jag. Det var min måndag - Första skoldagen i Mars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0