"Jag har sett min död i många olika drömmar"

Taget ur boken Marilyn Manson - den långa vägen ut ur helvetet. Den är riktigt bra och jag är inte alls lika rädd för honom längre. Bra sångare coh artist är han. Om annat, jag har börjat gilla läget med Wow. Det är bara att börja om.. lite suck men ja, kan nog inte göra mer. Har en human för första gången, som krigare. (just nu är jag så trött att jag inte ens vet vad det heter på engelska) Jag tog tag i mig själv och laddade ner Volbeat's senaste skiva. Jag har förälskat mig i Diaura som är ett rätt nytt japanskt visualkei band. Sångaren är lite hott.

Beautiful creature - Diaura.

Ja, änså länge är dom bara två och "lånar" folk till bas och trummor. Dom har inte hittat några nya medlemmar än så de är bara två. Det lite scary är att Yo Ka, sångaren, låter som en blandning av Ruki från Gazette och Shou från Alice Nine. Lyssna och se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0