EMA 2011


Jag satt uppe till 11 inatt bara för att se till så BigBang vann Worldwide ACT. Jag vet i fan vad Lady Gaga hade på sig i år. . . Selena Gormez(?) var bara pain in the ass och den nakna killen vet jag inte vad jag ska säga om. . . . . Det var inte precis Lee Joon. . . >.> Uh, hatar att JB fick pris för bästa man UUUHHH! Det skulle inte få hända!!!!! D8
Jag är sååååååååååååååååååååååååååååååååå glad att BigBang vann!! Det var det bästa som hänt iår! Dom spelade upp Tonight med~ ÅH happi görl~ Dom såg också glada ut, deras första award utanför asien <3 Småpojkarna~ Så glad för dom~ Skuttar amkring här hihihi. Kunde knappt sova för att jag var så glad och drömde om när dom tog emot priser~ Även om TOP bara stod på scenen så var han eyecandy *-* Han skulle ha pratat . . . basrösten <3
GD var så söt som försökte prata på engelska men sabbade det och tog det på koreanska så Taeyang fick ta det på engelska, kan inte sluta älska de småpojkarna <3 Nästa år får det vara SHINee's tur eller MBLAQ!! håhåh~

Skola nu >:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0