Ett stort beslut, kanske fel?

Inatt valde jag att göra något som jag kanske kommer ångra, men jag gjorde det.
Nästan ett år med Y så har jag gjort slut med henne.
Detta är första gången Jag lämnar någon och det änns hemskt men  det är bäst för oss båda.
Kärlek är nog inget för mig för varje gång jag varit tillsammans med en så har jag blivit känslokall tillslut, har ingen lust och orkar inte mer. Jag får så mycket skuldkänslor och tror att allt är mitt fel vad som än händer.
Hon ska inte behöva drass med det och kommer bli mycket gladare utan mig. Vi är för olika.
jag har mina drömmar och hon har sina, inga är lika. Jag intalar mig själv att jon har det bättre nu...
Nu är man ensam och har bara sig själv att tänka på. Ingen annan utan Aisha.

Lite positivt har hänt. jag har bestämt mig för att söka till estetiska bild på väggaskolan.
Det kändes helt rätt, så mysigt och hemtrevligt.
Ville börja rita direkt....

Kommentarer
Postat av: Y

din känslokallhet är spänninde

intressant.

men det var ditt val.



om du någonsin vill ha mig tillbaka,

då ska jag vänta på dig.



jag har sagt anledningen innan

men jag säger det igen



Du räddade mig från att gå under,



Förlåt för min negativa inverkan på ditt liv.

Jag hoppades att du skulle få det bra.

2011-12-01 @ 22:22:03
URL: http://jag väntar på dig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0