Ullared

Klockan 4 steg man upp inatt fast man la sig halv ett på natten efter man pratat en massa med Mathilda som låg vid mina fötter. Vi åkte iväg klockan 5 och var framme vid... åtta typ och då började man vandra in med kundvagnen som tog sin tid. Väl inne sprang vi runt två och två, jag med Mathilda och så plockade vi på oss... minst av alla i hela huset haha >.> Godis, smink och.... böcker. Jag handlade mest, kanske för att jag hade mer pengar och det gick typ till 400:- allt som jag handlade. Nästan rån. Inne i stan skulle allt gå till 1000:- Det har regnat hela dagen och det blev inget lyckat letande efter vinterskor. Mathilda såg två asiater och blev aslycklig och typ flummade runt sen. Vet inte varför men vi gick in i en sexleksaksaffär... Jah.. No koment... Vägen hem var seg och så har det regnat och blåst.
Nu regnar det och blåser fortfarande, det är typ storm!1 Aisha katt ville ut och typ... fög iväg D8 Så flög typ en buske förbi och  trodde först att det var Aisha katt D8 Tis is nå fön!

Kommentarer
Postat av: YoXx

Åh Martinshop/Martins <3

2011-11-27 @ 22:48:33
URL: http://yoxxcantbeperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0