Veti fan vad jag gör...

Jag tänkte att jag skulle leka tjock och äta chips för första gången på.. två år. Tar den nya Pringles Extreme Blazing BBQ, INGEN BRA IDE PPL!!!! Dom är rätt goda men STARKA! DÖÖÖR! ÄNDÅ KAN JAG INTE SLUTA ÄTA. . . . Borde plugga men tydligen väljer jag att inte göra det fast provet är på onsdag... smart flicka! Jag har annat för mig >:
Mathilda var här och vi kollade runt på YT, jag sparar alltid en massa videos som jag sen visar henne, vi skrattar så vi får magmuskler som Lee Joon ♥ Åh min lilla freaky syster . . . Vi freakade ut samtidigt när jag kom till skolan BIIIIGBAAAANG VAAAAAANNNN! we are dorks yes. Sen har jag på något konstigt sätt gjort saker som hon tänkt, sagt saker som hon tänkt och gjort samma saker som henne... vi delar nog hjärna >.> ett mysterium!

Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0