sockerkaka med bajs <3

Fortfarande hos mamma. Vi har mest tagit det lugnt, ätit en massa, bakat, kollat på tv och gått en runda så jag har fått tagit kort på vår vackra natur. Jag har kommit på att Brando Lee hade en snygg kropp, kom på det efter jag såg The Crow. Bra bra film, dock gammal. Få filmer är bra. Men men. Jag fick tag på en dator hemmifrån som landade här för jag skulle kolla en sak på nätet och mamsen har ingen dator. Klar med plugget nu, halvt. Fattas bara att ta med papprena till skolan nästa vecka och skriva dom på en dator och sen skriva ut. Japps. Mycket man ska göra hela tiden. Hemma själv på onsdag, ska försöka ta hit Matt.. annars får mormor sitta här med mig och datorn. Åker väl hem då annars eller något, blir typ halloween partaj på fredag.

Nu ska jag återgå till att kolla på Waterwörld och äta sockerkaka med choklad i :) Seya'♥

Åh man kan hitta så många gamla fula cp konstiga bilder på denna datorn ♥ nästan kärlek på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0