Dåligt uppdaterad.

Sorry, nu kommer en massa text igen :'D bad for you!

15/9 - Vi hade festen för Anna QOD som fyllde år. Jag gjorde mig klar som vanligt och trallade runt. Såg mest på Pokemon :D Sen runt ett så bestmde jag mig för att börja med semlorna. Dom blev bra~ Efter någon timme kom Anna QOD och hennes vän Ester kom förbi. Jag gillade hennes hår~ Grönt och orange. Det gillar  vi. Sedan gick dom hem för att hämta grillen dom glömde. Dååå kom Yoxx och sedan kom allt folk rullande. Pungis, Anna, AI och Max kom sedan. Då hade vi kul. Innan vi åt kom GB och vi började äta. Mormor kom förbi för att hämta lite saker för dom skulle sova i en annan lägenhet så vi blev ensamma. Alla mina 13 semlor blev uppätna tack vare Max som älskade dom. Åh lille Max XD han kollade på Playboy efter 24:00 han såg så nöjd ut :'D sedan ville han inte kolla mer för han hade nio tjejer runt sig. Då började dom röka vattenpipa. Det luktade Kokos över hela lägenheten >.> Lul.

På morgonen nästa dag hjälpte alla till med att ställa undan och diska. Mormor kom hem efter någon timme och vi flätade Max hår. Han var såfin när han hade kort kjol och linne. Åh.. En av världens bästa dagar i mitt liv <3

Annars har jag bara suttit  vid datorn och gått i skolan. I måndags var det studiedag så jag latade mig. Lite så. Nu är min praoplats klar. Det blir på den så kallade Konditiori Cristine. Dom har kakor~ Det är gott med kakor >:

För övrigt sitter jag nu på skoldatorn i skolan och har lektion om 30 minuter. Mathilda sitter bredvid mig. Fotograferingen var tråkig... Det gick inget bra... Vi var på SOn i fem minuter >.> Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0