En massa...

Trodde att det skulle gå snabbt och smärtfritt idag. Så blev det inte. Åkte med bussen hem och höll på att bryta ihop men lyckades hålla mig ända hem. Satte mig vid datorn direkt och åt lite, ritade.

Mormor och de andra kom hem med grejerna de köpt på IKEA och vi började packa upp. Klockan var fyra. Efter några timmar, kanske tre, så var det snyggare i mitt rum och en del saker var uppackade. Vi fick åka och handla saker som vi behövde, mat mm och när vi kom hem åkte mannen iväg. Hyllan inte ihopsatt.. Nu sitter han och pratar medans jag och mormor städar mitt rum och hyllan fattas fortfarande. Sex timmar senare. Japp. Det gör en glad. NOT. Min lille kompis teckning är i alla fall klar nu. Godnatt, nu ska jag städa vidare. Imorgon händer det! En av de lyckligare dagar i mitt liv, 7 månader med YoXx och party.

Kommentarer
Postat av: Random

Jag vill krama dig... Även fast du troligtvis inte vill krama mig.. Äsch Ill do it in my dreams anyway. All we have to do is dream.

2011-09-19 @ 17:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0