the past days..

Jag ska börja med då vi var i Malmö. Bussen var redan där när jag, den osminkade Dementhia kom fram till skolan. Vi två klasser satte oss på bussen och blev sammanlagt 42 elever plus lärare. Min mentor körde bussen och på vägen ner satt jag för mig själv, trött och funderade en massa, om inte Mathilda störde i mitt tänkande så skulle jag blivit deppad och få panik. Hon räddade mig där lite. Två timmar gick rätt smärtfritt när dom hadde på Wallander på tvn. Den tog slut efter en tid. Då fick alla sitta och läsa, lyssna på musik och prata. Men mellan fick vi stanna så vissa dick gå på toa och så åt vi frukost, inte jag. När vi var framme gick vi in, lärarna typ bokade in oss eller vad dom nu gjorde men det såg ut lite som att lärarna var där med sina 42 ungar, en kvinnlig lärare och en manlig. Heh. När vi gick in i omklädningsrummet höll en kille i klassen på att gå in i damernas. Han hade inget emot att gå in där.. Allt gick smärtfritt och vi badade. Det var rätt kul men mitt självförtroende sjönk till 0. Jag kände mig tjock och alla såg det, annars hade de nog inte tittat på mig så. Vi badade i.. två timmar ungefär plus den tiden som vi gjorde oss iordning oss. Även efter dessa år, sen fyran, kom jag på att Mathilda och jag är fortfarande kompisar även om vi är olika. Kanske vi inte är det.. På stan gick jag och Mathilda. Vi gick på nästan alla affärer och var lite för snabba, vi fick vara ute i fyra timmar. Jag hittade faktiskt en fin ring på H&M. Kläder har dom sällan men smycken och smink har dom för mig. Underkläder med. Vi gick in på Shock för att jag ville det och då hittade Mathilda ett par strumpor som hon inte köpte, svårt att välja färg. Jag hittade min dröm. Ett par extremklackade stövlar på 70%. Normalpris 1600:- Jag var väldigt glad när jag fick dom för 380:- och i min storlek. Lite annat som jag köpte var grön hårfärg och neongrön ögonskugga. Nöjd tjej nu. Nu börjar jag få mycket bland mina skor..  På hemvägen så satt Mathilda med mig, vi lyssnade på min koreanska musik, SHINee och SNSD men även BIGBANG. Jag har fått henne att gilla TaeYang, för musklerna. När vi äntligen kom hen efter att ha kollat på Ensam Hemma så var jag så pissig.. Och ingen toalett i närheten. Uh. Det värsta jag varit med om.

Efter Malmö har jag fastnat framför datorn.Jag hittade en bra tawainesisk serie på 23 episoder. och tog två dar att titta på. Jag brukar inte gilla drama men den var bra. Man lärde sig mycket av den.. Kinesiska är ett sånt fint språk.. Det är som musik för mina öron. Den är värd att se igen. Kommer nog gråta lika mycket då. Den hette Autumn's Concerto. Och sen så såg jag på Koizora som jag sett innan och är fortfarande lika sorglig. Min förra favoritfilm. Den är vacker. Så ledsam. Mer information kommer om dom sen.

Förlåt med så mycket text, du orkar nog inte läsa allt. Om du gör det, good, let me know!

Kommentarer
Postat av: YoXx

jag läste aaaaaaaaaaalllllllllltttttttt

2011-09-10 @ 21:42:48
URL: http://yoxxcantbeperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0