Allt är mitt jävla fel!

Precis när jag fixat min deppning sist  så lyckas dom att göra det värre igen. Jag vaknade tjugo i tio och jag brukar vara lagom hungrig på frukost en timme senare. Det är tydligen fel. Det är tydligen fel att jag inte äter frukost innan skolan med. Ska jag hinna göra mig färdig eller? Tydligen inte. Jag är inte ens hungrig på morgonen eller sugen på frukost. Jag har svårt för det och det kan inte jag hjälpa. jag har ju för fan mins 70 år på mig att ändra det. Det behöver inte ändras på en dag heller? Jag har tillräckligt med jobb att försöka låta bli att skära mig. Som jag inte kunde låta bli idag! Eftersom mitt lugnande, datorn, tar för mycket av min tid så ska jag bara skriva detta och sedan stänga av den och ha den av i en vecka så ska dom få se hur jag kommer vara!! Jag kommer vara mer deppad än vad jag är nu! Det kommer leda till självmordsförsök! Det känner jag på mig. Min tyska uppgift kommer bli väldigt depprimerande men det bryr jag mig inte för jag är depprimerad nu! Jävligt depprimerad! Jag har en önskan att någon kan skjuta mig ett trycka in en kniv i huvudet på mig! Nu blir många ledsna men det bryr jag mig inte om för jag verkligen hatar mig själv. Allt är ju mitt fel! Jag ska gå och dö nu.. eller fortsätta skära mig..


Kommentarer
Postat av: YoXX

hej du.

2011-02-06 @ 12:37:56
URL: http://yoxxcantbeperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0