Andas ut... Andas in... Hoppas!

Mormor ringde mamma idag igen och försökte övertala mamma eller något, om piercingen. Hon ville tydligen inte att jag skulle pierca mig för jag skär mig, utan att veta varför. Men mormor är för det, Peo med, eftersom jag inte håller på med annat. jag röker inte som många 15åringar gör. Super gör jag inte heller, eller festar. Så varför inte?

Idag har jag faktiskt städat hela rummet, själv för första gången! Det behövdes verkligen. Jag sorterade mina målafärger för många har stelnat eller tagit slut, men i alla fall, när jag skulle kolla en gul akvarell färg så sa det *popp* och hela min hand var gul! Det hördes ända ut och jag skrattade, blev faktiskt rädd.. Snacka om vakum! Dammsög gjorde jag inte själv, det fick mormor ta för jag verkligen orkade inte. Skulle jag tagit mig i kragen och dammsugit så hade jag inte orkat med läxan ikväl. Tyska läxa till måndag, 13 glosor. Det ska nog gå bra~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0