Bwaaa! ldmiedndösl

Mormor hittade mitt rakblad och det blir man inte glad över. Jag VET att hon vill mig väl men det gör hon inte. Hon gör det värre nu. Vad gör man när man är deppad och har inget att skära sig med? Jo, självmordsförsök. Och hoppningsvis funkar det, tänker man. Jag hade nästan själv börjat skära mig mindre och nästan slutat med det men nu när mitt jobb om det brutits måste jag fortsätta från Start. Det kommer vara djupare sår i nästan ett år och sedan kommer dom inte vara så djupa och inte så stora. Hon varlde det. Imorgon fyller man år och ska pierca septrum, om mamma nu accepterar det. Mormor ringde till henne igår och berättade för henne, mamma accepterade inte det riktigt. Hon ville att jag skulle vara 18 när jag pierca ögonbryn, läpp eller "tjurring". Däremot får jag ett till i örat eller i naveln. Naveln är det ställe där det är lättast att få infektion i! Jag ska inte ha i naveln för jag vet att jag inte är så jätte bra på att tvätta mig I naveln.. kommer ju kanppt åt så. Och jag sköter om mina piercings, i tio år har jag inte haft ett enda problem med mina öronhängen så varför skulle jag få problem med septrum? Hon trodde att nerven i näsan kunde skadas, finns det ens en nerv i septrum? Det är väl bara brosk? Jag är i alla fall inte så glad nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0