Fly away like an butterfly...


Jag orkar snart inte mycket mer. Jag har så mycket i min hjärna så jag bara vill flyga bort från mig själv. Jag vill så mycket men det som man vi ska hända nu händer ju inte. Det jag inte vill ska hända händer. Jag är förvirrad och vet inte vad jag ska ta mig till. Jag hatar saknaden som är så stor och vill bara stänga ner det i en låda för att sedan ta upp lite mindre då och då. Jag har ångest för allt jag vill. Jag tänker på allt gammalt som jag borde glömma och vill bara att det ska vara över. Det är mycket jag vill, men inget händer. Jag vill bli av med så mycket men blir aldrig av det. Det sitter som klistrat. Jag vill skrika för att få ut det, men jag har ingen luft eller ork för det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0