Fredag + Ledig = Lov!

Jag är ledig på fredagar och mitt sportlov har redan börjat! Lite taskigt mot de andra som får gå idag med men jag skulle inte orka att gå på fredagarna, då hade jag gått under. Jag har börjat på nästa bild och ni kan väl få se en liten sneakpeak på den. Kanske senare idag, då ni kan se den som en toturial, bild för bild, steg för steg. Yoxx har gjort det igen:



Jag insåg inte hur kall vår värld var
innan du kom till mitt liv och värmde mig
nu fryser jag
så fort jag är en centimeter från dig
jag vill bara stanna med dig
vara hos dig hela tiden
ta din hand
och aldrig släppa
du är den enda för mig
den som är gjord för mig
jag kan inte sluta älska dig
det är svårt.
helt omöjligt
så varför ska jag äns försöka
när jag går från dig
faller det tårar ner
jag vet inte om omvärlden ser
men jag känner hur de faller ner
de skrapar mot min hud
skriker vänd, spring tillbaka
kasta dig i hennes armar
krama henne
kyss henne
men gå inte ett steg till bort.
du kommer falla ner i gropen igen
hon kan inte rädda dig
hon är där borta.
jag vänder mig försiktigt om
det kan ju vara så att det är en dröm
att du står där bakom
sträcker ut dina armar och kramar mig
Det skulle vara rena himlen att se dig.
Drömmer om dig
när jag itne ser på dig
låtsas att det är dig jag kramar
när jag krampaktigt kramar kudden
gråter ner i tyget
vill ha dig här
det skulle vara pricken på i:et
om jag bara låg bredvid dig
det är kallt
och jag fryser.
jag vill inte se på livet¨
om jag inte får se det med dig
jag tänker inte andas
om det inte är din luft jag tar
du du och bara du
är det jag vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0