Hade fel..


Se bara hur vackert det var!

Ja, jag hade lite fel igen! Kina's nyår var igår men vi får fira det hela veckan ändå! Fotografen som jag "snodde" bilden av måste ha haft roligt med att fota hela nyårsaftonen! Jag själv skulle vilja vara där! Kina kan!

Tack vare Felskapad@bdb har jag hittat ett nytt bra band! Hon hade spelat in sig själv och mimat till Im So SICK - Flyleaf. Hon är för rolig! Samtidigt undrade jag vad det var för bra låt och hittade det sen! Bara för bäst! Sångaren är rätt söt. En lite äldre tjej som sjunger rock och hon har sin egna stil, alltid liknande klänning och barfota, det långa håret, riktigt kvinnlig och sen growla! Det är inte alla som gör så! Sånt gillar jag! Gillar dom som vågar stå för det dom gillar och sin stil. Som jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0