Magont...

Jag hatarhatarhatarhatarhatar magont! Det gör ju inte lite ont! Sitter som en boll för att försöka hålla smärtan borta, men det hjälper inte. Vet inte varför det kom nu. Lite trevlig information: Jag har haft mens nu i över en vecka och slutade igår och det borde inte göra ont nu, om det inte spökar så det slutar någon dag och kör igen. Jag har väldiga problem med det. Inga p-piller funkar inte heller typ. Jag har sagt att dom gärna får operera bort hela livmodern för jag tänker ändå adoptera en japansk, koreansk eller kinesisk unge. Så får dom sötisarna ett hem. Men det är väldigt kul att få så ont då man äter äpple, tappar matlusten. Jag försöker att trycka i mig äpplet för att inte slänga ett halvt äpple. Jag kom på senare: Det är för att jag fått i mig för mycket mjölk. hehe~ Såsen i skolan och sedan glass = kaos i magen på mig!


Jag har bytt droglåt nu med, till Mean - P!nk. Det är en riktigt bra låt som beskriver verkligen hur folk är idag. Elaka, mot varandra och naturen. P!nk är en riktigt bra sångerska som vågar att sjunga om det hon tycker utan att bry sig om de andra. Folk är elaka, själv skadning och självsvält, presidenten är en skit, Brittany Spears är knäpp och att hon inte vet vart hennes man är, räcker det inte med att hon är söt? Hon är nog den enda kändisen som INTE förstorat sina bröst och liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0