Måndag måndag måndag....

Vad ska man säga om måndagar? Deom är alltid så sega men idag var det rätt kul faktiskt. Jag var men en tjej i skolan som kallas Yoxx, kan säga en sak om henne: Världens mesk sönaste person! Hon är alltis så söt och rolig och hon mår nog lika dåligt som jag gör iblad så det känns lite...tryggt nästan. Hon förstår nog det mesta som jag känner för hon har minst lika mycket ärr som jag. Jag har velat bli koompis med henne innan men sen får jag mina tankar: Hon kommer att tycka att jag är knäpp eller så kommer hon att döda mig. Inget av det hände. Vi kommer nog bli buddies nu. Jag har fått eargasm av Im So Sick - Flyleaf. Den är så Jävla bra!!! Så som jag kan känna mig ibland. Det var nog allt för idag..


Kommentarer
Postat av: YoXX

WOW

Jag blev omtalad i din blogg 8D

2011-02-07 @ 20:46:54
URL: http://yoxxcantbeperfect.blogg.se/
Postat av: Dementhia

svar på Yoxx: hihi :)

2011-02-08 @ 19:56:03
URL: http://blackredlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0