Ohayo! God morgon! Good morning..

Och vad det heter.... igen. Då var det Tisdag! Fick höra att jag skulle ha vikarie i skolan, tre olika. En av dom, Jimmy var med i Böda Kamping, pogrammet på tv, han hade klockan "Ring för sex". Efter det har han konstigt nog varit kvar på skolan men alla skämtar med honom. Rolig matte- och fysiklärare. Det är något med våra fyriklärare, vår andra fyriklärare är bög (Y)
Igår kunde jag knappt somna för Bekka och jag hade rätt roligt över mobilen! Hon fortsatte med att jag är fin och snygg och jag skev " in your dreams <3" och hon skulle tydligen drömma om mig.. (Y) Allltid kul när någon drömmer om dig. Eller? Ja. Nu ska jag börja göra mig klar till skolan - Bye

Resultat:

Kan detta vara en gotisk vardagsmakeup som vampyr? Kanske...
(Det röda på halsen är inte som jag blivit/har rivit mig, sugmärke eller något sådant, det är den röda ögonskuggan från random-sminkningen igår, det vill inte riktigt gå bort. Sitter som klister)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0