ohno... ohyes!

Det blev inget piercande idag.. Lisa som brukar pierca var på utställning på sina produkter och tog med sig ringarna till läpp mm. Jacob hade bara till tragus. Så det blir på tisdag efter skolan, jag är glad ändå. Tårtan var lyckad och Matt var energisk som vanligt. Jag har nu en halv tårta för mig själv!! Den var riktigt god! Jag fick läppsyl som luktar bubblegum, silvrigt nagellack och halsband. Imorgon kommer YOxx!!!!!! Party igen!! Nästa helg kommer mina mostrar! Jenni aka. Moster Gnägg har varit i Norge presic så hon orkade inte åka hit så vi tar det nästa helg, vill inte stressa ihjäl henne. Hann gå upp.. tre lvl på WoW, lite kul. Nu är det foto time.

Fotokrig!


Troligen den godaste tårtan jag ätit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0