Progress två

När Anna fick reda på att Jennis tavla var klar ville hon också ha en, men jag visste inte vad hon skulle få. Tillslut kom jag fram till en text men mer kommer jag inte säga för jag vet att hon läser min blogg, kanske inte hela tiden men hon gör det, det vet jag. Jag försökte värma mitt rum med ljus och det gick rätt bra efter några timmar.. Det droppade nästan ner i sängen men igen hann jag lägga handen i vägen så det droppade ner i min hand, varmt och skönt. Det blev en jätte lång sterain-stång som hänger ner för kanten. Lite coolt. Haft lite konstiga samtal med två killar, lite underhållande faktiskt, blåser dom som in i.... Jag har tagit ett, som jag hoppades på skulle bli länge, skumbad. Efter fem minuter vörjade jag slå bort bubblorna!  Jag såg lite på Simpsons och Family Guy sen så började jag redigera bilder på Picnik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0