Snattare!!

Världens godaste paj åt jag idag! Det var grönsakspaj med ägg och ost på!! Supergott! Nu har jag ännu en -okänd- tjej som tycker att jag är söt..
Mormor tänte sno mina kläder nyss och det är bara jobbigt! Jag tar ju inte hennes kläder. Yoxx har gjort det igen:

jag ser texten på skåpet
som hon skrev igår
Jag Älskar Dig-M
Det värmer att läsa
för då känns det som hon är nära.
trots att jag vet att det är fel
hon sitter en kilometer bort
men det känns som flera miljarder mil
det är för långt
jag känner mig sjuk
när jag inte är nära henne
för hon helar mig
hon gör mig levande
om jag ligger död på marken
varje dag gör hon det
jag vill ligga intill henne
krama om henne
så jag somnar tryggt
jag vill vara med henne
när natten blir till dag
när dagen förvandlas till natt

Jag känner mig varm när jag tänker på dig
jag känner mig trygg när jag är med dig
jag älskar dig
Och det vet du.

Du är den rätta
Den jag älskar så
du är den som får mig skratta
När min egna värld är grå
Jag drömmer om dig
varje natt
Jag ser ditt leende
och smälter om igen
det går inte en sekund
utan att jag tänker på dig
jag vill bara se dig
när du smälter mig
låta mig falla
för jag vet att du fångar mig
du fångar mig i dina armar
och gör mig så trygg
bara din närhet
gör mig glad
att se på dig
gör att jag kan klara allt
jag är beroende av dig
du är min drog
jag sjuter upp dig i blodet
och så får jag ett rus
det svåraste med drogen
är att vara utan dig
det smärtar så mycket
när jag inte kan kyssa dig
jag sökte dig
i ett helt år
när du försvann
så skapades det många sår på min kropp
de blev djupa
för jag ville se dig
även om du var annorlunda
så var du det vackraste jag sett.
jag sökte efter drogen
som jag ville ha
jag trodde aldrig jag skulle känna drogens kraft
men det fick jag göra en dag.
jag är glad
att du skrev det där korta ordet
att du vågade visa dig för mig
så jag kunde visa mig för dig
jag drömmer om dig
och försöker känna dig
vill vara hos dig
dynget runt och mer
det är lov nu
det vill jag spendera med dig
vill känna dina armar runt mig
och dina vackra läppar mot mina
jag vill så mycket
mina ord räcker inte till
jag vill skrika högt i natten
somna in bredvid dig
det som var sagt
var att jag älskade dig
men det var falskt
för jag lever av dig
jag behöver dig för att funka
behöver din luft i mina lungor
din kropp emot min
jag behöver känna dig
jag drömmer om en framtid
då vi ses varje dag
då jag känner din närhet
för det är min verklighet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0