Spindelnätstårta?


Mormor tjatar på mig..

Det heter tårtan jag tänker göra på min födelsedag med Matt, hon ville hjälpa mig. Det kommer nog sluta med att hon äter upp allt innan. Det är en chokladtårta med hallon och jordgubbar i. Det låter smarrigt och lite monrigt. Alla gillar väl choklad? Man kunde ha vitchoklad som man spritsade runt och drog genom en tandpetare så det såg ut som spindelnät, man kan ha det men det ska inte jag, därför namnet.

En rolig sak är att varje gång jag skriver så kommer min katt och sätter sig i mitt knä. (L) Älskar henne!

Idag har det inte blivit någon matte! Jag har endast läst Religion, Tyska och halvsovit.
jag och Bekka hade ännu ett random-smatal... Det borde inte komma fram för dom som är känsliga! XD

Dagens droglåt är idag I Don't Believe You - P!nk



Hatarhatarhatarhatarhatar slask..

Kommentarer
Postat av: Gorillaz

thank-you for the good and valuable information on your site

2011-06-07 @ 08:59:13
URL: http://gorillaz.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0