Vad är det med mig?

Jag har ingen aning om vad det är med mig. Jag har inte ätit något idag, inget alls. Eller jo, jag tog nudlar nu. Jag vill inte äta, jag vill inget alls. Jag vet inte om det är sen reaktion efter dumpningen. Jag vill vara ensam men ändå inte. Jag vill ha någon att hålla om och verkligen älska. Jag har haft en gråtkänsla i mig hela dagen och är förvirrad. Jag vet inte om det är så att jag verkligen är kär..? Men det måste jag stöta bort i så fall för jag tänker inte bli tillsammans med någon som bor trettio mil bort och bara kunna ses på loven. Det är bara hjärtekrossande och efter ett tag blir det kompiskänslor. Jag ska välja personer som bor nära mig! Men det är jävligt svårt eftersom alla jag känner bor runt stokholm - långt borta. Jag undrar hur Zozi har det också. Jag kommer säkerligen gråta några timmar och vara deppad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0