God natt.

Kollade mesta delen idag med att kolla på en giraffs anatomi (?) Dom slaktade hela giraffen och berättade om hur dens nerv- och kroppsystem funkade. Jag tyckte det var intressant men mormor höll på att spy. Jag säger bara: Jävla vad lång tarm dom har! Och vi tycker att vi människor har lång tarm!! Dom har minst 15 meter tarm! Deras lungor är ju som ett matbord! Hjärtat är som en fotboll!! Nu har jag kommit på att giraffer är inte så små iaf....

Har ett antal timmar underhållit mig med att träna på kalligradfin och det blev väl hyfsat. Bara en massa kladd. Jag har en favorit bland munstyckena <3 Jag älskar den <3 Så lätt att skriva med och det bara flyter på <3 Älskar den känslan när jag skriver och ritar <3 Skrivstilen kommer då automatiskt fram och det blir ganska vackert. Sedan har jag ett munstycke som kommer tvåa. Den är också lätt och skön men blir lite messed up. Bland de tjockare så är min 1,00mm en favorit, de andra kan jag inte med. Vet inte än hur jag ska hålla dom. Får komma på ett knep snart. Lite mysigt när Aisha låg i knät samtidigt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0